KONFERENCIJA „EFEKTYVIAUSIAS MANO UGDYMO METODAS, UGDANT IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKUS“.

IMG_5815Siekdami pedagogams padėti drąsiau imtis įvairesnių ugdymo(si) metodų, žaismingiau nagrinėti temas,  dalytis turima patirtimi, atvėrėme plačiai duris idėjų mainams ir surengėme konferenciją „Efektyviausias mano ugdymo metodas, ugdant ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus“.

Tądien sulaukėme svečių iš Panevėžio r. Ramygalos lopšelio – darželio „Gandriukas“,  kurios taip pat savo geros patirties  nelaiko užrakintos.

Kiekvienas šioje konferencijoje dalyvavęs ugdytojas buvo įtikėjęs, kad  nėra vieno metodo, kuris tiktų visiems ir visada. Vertingi yra įvairūs būdai, kurie leidžia mums naujai spręsti problemas, sudominti ugdytinį, kurio neveikia tradiciniai metodai. Jei pedagogui patogus metodas nepadeda skleistis ugdytinio individualybei, tenka ieškoti vis kitų, kuriant vaikų ugdymosi situacijas, kupinas žaismės, nuotykių, atradimų, kuriant situacijas, kurios skatina vaikus spręsti problemas, tyrinėti ir kritiškai mąstyti, sudarant galimybes patiems ieškoti informacijos.

Šį  draugišką  susitikimą pradėjo mažiausioji šios konferencijos dalyvė, „Nykštukų“ grupės ugdytinė Luknė Ragauskaitė. Ji prakalbino kiekvieną susirinkusįjį, pakvietusi pažaisti žaidimą „Kas yra…?“

Kelias valandas iš eilės buvo vienas po kito pristatomi svečių ir šeimininkų parengti pranešimai apimantys visas svarbiausias  ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymosi pasiekimų sritis, neišskiriant nei vienos, kaip pačios svarbiausios, nes vaikų žinios ir supratimas suprantami kaip integrali vaiko nuostatų ir gebėjimų dalis.

Pertraukos metu, kolegės iš Panevėžio rajono turėjo galimybę pasivaikščioti po darželio grupes, lauko edukacines erdves, pasišnekučiuoti prie kavos puodelio.

Antroji konferencijos dalis prasidėjo nuotaikingais  mandolinų akordais. Buvo puiki galimybė pristatyti, smagaus  Zarasų kultūros centro organizuojamo projekto „Kultūrynos Zarasuose“ vieną iš daugelio projekto dalių,  „Mandolinos darželis“,  kurio  metu  Gintaras Andrijauskas mus ir pamokė skambinti mandolina. Skambėjo visiems gerai žinomi  „Du gaideliai“, „Kiškelis bebėgdams“ ir „Pjoviau šieną“.

Toliau vėl dalijomės turimomis idėjomis, žiūrėjome trumpas ištraukas iš sėkmės savo grupėse istorijų, kol  galiausiai atėjo laikas refleksijai ir atsisveikinimui.

 

Parengti ir pristatyti pranešimai atskleidė, kad žiūrint ugdytojo ir ugdytinio akimis, geriausia veikla yra ta, kurioje ugdytojas jaučia palikęs dalį savęs, o ugdytinis – suradęs save.

Ugdytojas drauge su ugdytiniu turi surasti jiems patogius, tinkamus ugdymo ir ugdymosi būdus, ne visada tai bus nauji mokymosi metodai, galbūt, tik naujai pateikti senieji.

 

 

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Rasa Jurevičienė

 

 

 


Geg 10, 2019 | Kategorija: Renginiai

Apklausa

Ar pakanka informacijos apie įstaigos ugdymo organizavimą, ugdytinių saugumo užtikrinimą?

Peržiūrėti rezultatus

Loading ... Loading ...




bottom